سلام دوست عزیزم

من یک روانشناسم و سعی می کنم جدیدتررین و کاربردی ترین مطالب مشاوره خانواده در این وبلاگ قرار بدم.

حالا سوال اینجاست کی نیاز به مشاوره داریم؟

دوستان ببنید ما هر روز غذا می خوریم چون اگه نخوریم می میریم. درسته؟

حالا اگه به روان خودتون هم رسیدی نکنید دو مشکل پیش میاد همیشه زجر می کشید و یا از شدت بیماری ممکن خودکشی کنید!

یکم رک گفتم. تا نیاز به رسیدی به موضوعات روحی و روانی جدی بگیرید.

کی باید به پیش روانشناس رفت؟

وقتی که یک مشکل در رابطه شما شکل گرفته است مثلا مادر همسرتون در زندگی شما دخالت می کنه و یا با همسرتون سر یک موضوع بحث می کنید.

قبل از اینکه حرمت ها شکسته بشه و کل رابطه به آتیش بکشید به مشاور مراجعه کنید و کمک بگیرید.


بعضی وقتا هم شما مشکلی ندارید و با همسرتان خوبید. عالیه ولی این آرامش قبل طوفان! در این مواقع باید مطالعه کنید. 

می دونید چرا می گم آرامش قبل طوفان؟ برای اینکه این آرامش سبب میشه شما به هم بیتوجهی کنید. به موضوعات دور اطراف بی توجهی کنید و یک دفعه یک سیل همه چی ویران کنه.


برای این بخش من سعی کردم مطالب خوبی در وبلاگم قرار بدم که بتونه به شما کمک کنه و شما هم اگه خواستید اونو با دوستاتو به اشتراک بگذارید.

همواره زندگی شاد و موفقی داشته باشید