سلام من دختر 20 ساله هستم... 

در روابط اجتماعیم خیلی خیلی مشکل دارم و وقتی تو یه جمع هستم راحت نیستم یا اگه یکی رو یهویی ملاقات کنم به شدت استرس می گیرم و خجالت می کشم و عین بچه های کوچیک رفتار می کنم. و حتی ممکنه تا یکی دو روز بعدش این اضطراب رو داشته باشم... که نتونم به کارای خودم تمرکز کنم... 

همیشه از تنهایی لذت می برم و اصلا خوشم نمیاد دوستی داشته باشم ولی مشکل نه گفتن هم دارم و اگه یکی ازم چیزی بخواد اصلا نه نمی گم و حتی تو چهرم هم خودمو خوشحال نشون می دم... و این باعث می شه بقیه بدون اینکه متوجه بشن بهم فشار بیارن... تا جایی که یهویی بداخلاق می شم و دیگه نمی تونم تحمل کنم... راستش فک کنم ارثی باشه چون بابامم اینطوریه

الان با یه نفر قهر کردم و البته خیلی راحت شده بودم تا این که یکی اومده و سعی داره ما رو آشتی بده... ولی اخه من اصلا نمی خوام با کسی دوست شم... ولی از طرف دیگه نمیخوام کسیو ناراحت کنم...


الان نمی دونم چی کار کنم....کمک کنید...

منبع: مشاورکو: مرکز مشاوره روانشناسی و مشاوره آنلاین- مشکل در روابط اجتماعی